Նախագծի անվանումը | Տվյալների հավաքում և վիճակագրում |
Նախագծի հիմնական թեման | Տվյալների հավաքումը մաթեմատիկայում,դրանց օգտագործումը առօրյա կյանքում և հարցումներ կատարելիս |
Նախագծի էֆեկտիվությունը | Աշակերտները պատկերացում կունենան թե ինչպե՞ս են մշակվում դրանք և կկա րողանան ներկայացնել ավելի մատչելի տեսքով: |
Նախագծի նպատակը | Աշակերտները պետք է կարողանան. 1. Հավաքել տվյալներ 2. Մշակել դրանք 3. Ներկայացնել հասկանալի տեսքով |
Մասնակիցների հասակը | VIII դասարան |
Նախագծի տևողությունը | 2 դասաժամ |
Սպասվող արդյունքները | Աշակերտները կարողանան ինքնուրույն հավաքել տվյալներ և մշակել դրանք |
Նախագծի ռեսուրսները | Համակարգիչ,ինտերնետ,դասագիրք,գրիչ,թուղթ |
Նախագծի ընթացքը | 1. Աշակերտներին բաժանել խմբերի 2. Աշակերտները հարցում կանցկացնեն իրենց դասարանում խմբերի միջև ա)ո՞րն է ամենահայտնի կինոնկարը բ)ո՞վ է ամենահայտնի դերասանը գ)ո՞վ է ամենահայտնի մարզիկը դ) ո՞վ է ամենահայտնի քաղաքական գործիչը 3.Դասարանում անցկացված հարցումի արդյունքները համեմատել ինտերնետում աշխարհում գրանցված արդյունքների հետ 4.Հաջորդ քայլով աշակերտները կարող են հարցման միջոցով,տեղեկատուների օգտագործմամբ,դիտումով և փորձի միջոցով կազմեն ուրիշ հարցաթերթիկ: |
Նախագծի հեղինակ | Կոսյան Գոհար |
Հեղինակի Էլ.փոստը | kosyangoarik@gmail.com |
Monday, October 17, 2011
სასწავლო პროექტი
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment